faq

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen bij ons staan genoteerd inclusief BTW en in euro’s. Ook zitten de verzendkosten er al bij in. Je weet dus direct wat je betaald en wordt niet op onverwacht hogere prijzen getrakteerd.

Hoe weet ik of de bestelling gelukt is en de artikelen geleverd zullen worden?
Nadat de bestelling bij ons is gedaan zullen wij deze bestelling per e-mail bevestigen. Zodra wij de daadwerkelijke betaling hebben ontvangen versturen wij je artikel onmiddellijk.
Wat is de levertijd van de bestelde producten?
Het versturen van bestellingen doen wij één keer per week, meestal op vrijdagavond. Op deze vrijdagavond versturen we de producten van de laatste hele week die aan die vrijdag voorafging. Hierbij werken we 'per weeknummer'. Als je dus bijvoorbeeld op de dinsdag van week 10 een product bestelt, dan zal deze op de vrijdag van week 11 worden verzonden. Zodra het product verzonden is zal het daarna nog maar een paar werkdagen duren voordat je het product binnen hebt. We begrijpen dat dit lang is, maar vragen om begrip voor het feit dat wij ook maar vrijwilligers zijn die het naast onze dagelijkse bezigheden doen.

Ik wacht al langer dan een week op mijn bestelling, wat moet ik doen?
Stuur een mail met daarin je naam, adresgegevens en de artikelen die je hebt besteld naar merchandise@nieuwnoord.org

Kan ik de bestelling ook bij een ander laten bezorgen?
Ja, dat is zeker mogelijk. Geef hiervoor tijdens het afrekenen gewoon het adres aan waar je het artikel wilt laten bezorgen. Zo is het ook leuk om een vriend of vriendin met een origineel artikel te verrassen.
Hebben jullie ook een normale catalogus?
Nee, die hebben wij niet, al onze artikelen zijn alleen op de site te vinden.
Mijn vraag staat hier niet bij.
Stel dan je vraag per mail via merchandise@nieuwnoord.org