faq

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen bij ons staan genoteerd inclusief BTW en in euro’s.

Hoe weet ik of de bestelling gelukt is en de artikelen geleverd zullen worden?
Nadat de bestelling bij ons is gedaan zullen wij deze bestelling per e-mail bevestigen. Zodra wij de daadwerkelijke betaling hebben ontvangen versturen wij je artikel onmiddellijk.

Wat is de levertijd van de bestelde producten?
Elke bestelling wordt zo snel mogelijk verstuurd. De merchandise afdeling wordt echter gerund door vrijwilligers dus de levertijd kan variëren van 2 tot 6 werkdagen. Wij versturen alle bestellingen met TNT post . Uiteraard zijn wij net als alle andere webshops afhankelijk van de vervoerder dus als deze vertraging heeft dan is de bestelling mogelijk iets later in huis. Dit zijn echter uitzonderingen en in de meeste gevallen levert de TNT de bestelling netjes meteen de volgende werkdag af.

Ik wacht al langer dan een week op mijn bestelling, wat moet ik doen?
Stuur een mail met daarin je naam, adresgegevens en de artikelen die je hebt besteld naar merchandise@nieuwnoord.org

Kan ik de bestelling ook bij een ander laten bezorgen?
Ja, dat is zeker mogelijk. Geef hiervoor tijdens het afrekenen gewoon het adres aan waar je het artikel wilt laten bezorgen. Zo is het ook leuk om een vriend of vriendin met een origineel artikel te verrassen.

Hebben jullie ook een normale catalogus?
Nee, die hebben wij niet, al onze artikelen zijn alleen op de site te vinden.

Hebben jullie ook winkels die ik kan bezoeken?
We hebben geen winkel, maar zijn tijdens de meeste thuiswedstrijden van sc Heerenveen aanwezig met een verkoopstand. Je kunt ons vinden in het Abe Lenstrastadion op de omloop achter het Nieuw Noord vak. Kijk voor onze openingstijden op www.nieuwnoord.org

Mijn vraag staat hier niet bij.
Stel dan je vraag per mail via merchandise@nieuwnoord.org